Domov důchodců Náchod příspěvková organizace Královéhradeckého kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení nové pracovní pozice ODBORNÉ(HO) REFERENTKY-REFERENTA pracovníka administrativy organizace Domova důchodců Náchod.

Hlavní pracovní poměr s nástupem minimálně od 1.1. 2025 nebo později dle možností vybraného uchazeče.

Do našeho týmu hledáme schopnou, samostatnou, flexibilní kolegyni, kolegu-spolehlivého, zodpovědného, pečlivého zaměstnance se smyslem pro systematickou práci s dokumenty, dobrou komunikací slovem i písmem, základní orientací ve spisové službě a vedením účetní agendy. Hledáme osobnost s příjemným, asertivním vystupováním, odolnou vůči stresu, ochotou se dále vzdělávat a učit novým věcem.

Požadujeme:

  • dokončené SŠ popřípadě VŠ vzdělání (VŠ není podmínkou) všeobecného či ekonomického zaměření, vhodné i pro čerstvé absolventy.
  • dobrá práce na PC (Office, Excel, Word, Adobe atd.) pokročilý uživatel
  • Předchozí zkušenosti v administrativě, orientace v oblasti spisové služby a v požadavcích zákona č. 499/2004 Sb. o archivnictví ve znění pozdějších předpisů a základní znalost Zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, všeobecný přehled v ČSN 01 6910 – úprava písemností zpracovaných textovými editory výhodou.
  • řidičský průkaz skupiny B-aktivní řidič
  • trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
  • samostatnost, komunikační a organizační schopnosti
  • pozitivní vztah k práci, osobní spolehlivost a profesní zodpovědnost
  • analytické myšlení a systematický přístup k řešení problémů

Orientační obsah kumulované, pracovní náplně nové pracovní pozice ODBORNÉ(HO) REFERENTKY-REFERENTA pracovníka administrativy organizace:

Vedení spisové služby, archivace, skartace, písemná evidence, zatřídění a uložení dokumentů.

Správa depozitní pokladny, vedení osobních finančních účtů klientů zařízení, proplácení dokladů, evidence příjmů, kontrola dokladů, pokladní závěrka atd.

Zpracování pozůstalostní agendy zemřelých klientů, písemná evidence, komunikace se soudem, jednání s pozůstalými, předání a výplaty pozůstalosti.

+ další drobné administrativní agendy zpracování zápisů z porad vedení, vyřizování mailové korespondence, příprava podkladů k jednání ředitele organizace, zpracování statistických přehledů a reportů o činnosti organizace, tvorba kontrolních protokolů, vyřízení korespondence a další administrativní úkony dle zadání ředitele organizace.

 

Vzhledem k tomu jak náročné a důležité agendy by měl nový zaměstnanec v rámci své pracovní náplně zpracovat se předpokládá postupné zaučení a předání agend k samostatnému zpracování po jednotlivých etapách během roku 2025.

Platové podmínky dle platného nařízení vlády č.341/2017 (funkce 1.01.01 administrativní a spisový pracovník – 8 platová třída, platový stupeň dle doložené započitatelné praxe) Garantovaná hrubá mzda: cca 20-30 000,- Kč (po zapracování přiznání osobního příplatku + výkonnostní a cílové odměny).Výše tarifního platu přímo odvislá od uznatelné doby započitatelné praxe například absolvent bez praxe v 1 platovém stupni nástupní plat 20 130,- Kč a zaměstnanec s praxí nad 32 let v 12 platovém stupni nástupní plat 29 520,-Kč.

Pružná pracovní doba, možnost zkráceného pracovního úvazku (max. 6 hodin) sdílená kancelář se ředitelem DD, služební telefon, PC a notebook.

První pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s předpokladem jejího dalšího prodloužení na dobu neurčitou.  

 

Jako státní zaměstnavatel Vám můžeme nabídnout – zaručeně garantovat :
Stálou práci v stabilní krajské, příspěvkové organizaci s garantovanými platovými podmínkami včetně dalších příplatků (motivační osobní příplatek, zásluhové odměny atd.), možnost dalšího profesního rozvoje (školení a kurzy placené zaměstnavatelem).

Příjemné pracovní prostředí a materiálně technické vybavení, motivační finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity, 5 týdnů dovolené, dobré dopravní spojení BUS. Zaměstnanecké bonusy, zvýhodněné stravování, příspěvek FKSP, příspěvek na penzijní připojištění atd..

Finanční ocenění samostatných aktivit nad rozsah pracovní náplně a poskytnutí příležitostí a prostoru k vlastní kreativní seberealizaci v rámci přidělených kompetencí.

Seznam požadovaných dokumentů k přihlášce do výběrového řízení:

  • strukturovaný životopis s přehledem o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se nabízené vedoucí pozice
  • doklady o nejvyšším dosaženém vzdělání (kopie)
  • osvědčení o absolvování odborných kurzů školení (kopie) není podmínkou.

+ čestné prohlášení (viz. formulář přihlášky do výběrového řízení) souhlas se zpracováním osobních údajů, čestné prohlášení o trestní bezúhonnosti a uvedení, pravdivých a přesných údajů o své osobě.

Přihlášky do výběrového řízení (viz formulář +prohlášení ke stažení) na uvedenou pozici zasílejte do 4.10.2024 mailem na adresu voltr.v@ddnachod.cz , nebo předejte osobně či zašlete poštou na kancelář vedení DD Náchod. Více informací + formulář přihlášky najdete na našem webu:  www.ddnachod.cz  sekce volná pracovní místa.

Vybraní uchazeči budou po uzavření písemného kola (8.10.2024) vyzvání do druhého kola výběru k osobnímu pohovoru s ředitelem organizace v termínu 10-16.10.2024.

Ukončení výběru a oznámení výsledku výběrového řízení bude provedeno do 21.10.2024. První možný termín nástupu do funkce od 1.1.2025 nebo později dle dohody s vybraným uchazečem.

Domov důchodců Náchod, Bartoňova 903, 547 01 Náchod

Bc. Václav Voltr ředitel DD Náchod

mail: voltr.v@ddnachod.cz tel. 491 401 400, mobil 721 082 593

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Adresa

Domov důchodců Náchod
Bartoňova 903
547 01 Náchod.
email: info@ddnachod.cz

ID datové schránky: r8qkh24